Általános szerződési feltételek
Jótállás:
- Jótállási igényét a szolgáltatáshoz adott számla felmutatásával tudja érvényesíteni, amennyiben a számlán feltüntetett szolgáltatás rendelkezik jótállással. - Az elveszített számlát utólagosan nem tudjuk pótolni.
Jótállást kizáró meghibásodások:
- Helytelen szállításból, tárolásból, erőszakos külső behatás következtében bekövetkezett sérülések, roncsolódások és egyéb meghibásodások. - Elemi csapás okozta meghibásodások (pl. villámcsapás, vízkár, túlfeszültség). - Szakszerűtlen üzemeltetés és szélsőséges üzemeltetési környezetben való használat miatt bekövetkezett meghibásodások (pl. por, nedvesség). - Garanciajegy, gyáriszám, vagy vonalkód sérülése.
A termék cseréje:
Ha az általunk beépített termék a vásárlástól számított 3 napon belül meghibásodott, a vásárló kívánságára azt azonos típusú új termékre kell kicserélni. Ha cserére nincs lehetőség, a vásárló választása szerint a termék visszaszolgáltatásával egyidejűleg a vételárat vissza kell fizetni, vagy a vételár különbözet elszámolása mellett más típusú terméket kell részére kiadni. Ezt a fogyasztó dönti el. A 3 napos cseregarancia nem a termék azonnali cseréjét jelenti, hanem a termék javítás nélküli cseréjét. Egyes esetekben nem dönthető el azonnal egyértelműen, hogy a termék valóban hibás, vagy sem. Ezekben az esetekben a cseréhez a szakszervíz szakvéleményére van szükség, így átvételi elismervény ellenében, melyen fel van tüntetve, hogy a termék hibája, vagy a hibát okozó körülmény kérdéses, átvételre kerül. Amennyiben a készülék valóban hibás, a hibát nem jótállást kizáró meghibásodás okozta, nem javításra kerül, hanem új terméket biztosítunk helyette.
Szervíz:
A javítások határideje 3-10 nap. Ezt a határidőt a szervíz igyekszik betartani, de javításból eredő egyéb okok miatt a módosítás igényét fenntartja. A javítás elvégzéséről a megrendelőt e-mailben értesítjük. Amennyiben az ügyfél a készüléket 15 napon belül nem veszi át, úgy a szervíz tárolási díjat számol fel. A tárolási költség naponta 250 Ft. Ha a tárolási költség és a javítási díj összege eléri a készülék aktuális piaci árának 75%-át, a készülék tulajdonjoga átszáll a szervizre. Az ügyfél ezután semmilyen követeléssel nem élhet. A szervíz a készüléket továbbértékesíti, vagy megsemmisíti. A szervíz a hibával kapcsolatban álló tartozékokért felelősséget nem vállal!
Vásárlási feltételek:
- Kizárólag készpénzes fizetésre van lehetőség. Az árváltozás és a raktárkészlet-változás jogát fenntartjuk.